hepiniz boksunuz. ben ise mükemmelim.

8 Aralık 2007 Cumartesi

ne olacak ?

daha bu blogu açmayı düşündüğüm anda bile siz internetin gereksiz boklarından alacağım tepkileri biliyordum.

sizler o küçük beyinlerinizle, kendinizin değil, benim gereksiz olduğumu kanıtlamaya çalışacaksınız.

ama değil bunu başarabilmek, bunu anlatamayacaksınız bile. çünkü benim mükemmelliğim sizin algı kapasitenizin çok üstünde.

benim sahte birisi olduğumu iddia edeceksiniz, içinizden biri olduğumu düşüneceksiniz.

işte siz bu kadar gerzeksiniz ! benim sizlerden birisi olabileceğimi düşünecek kadar gerzeksiniz.

sizlerden farklı ve üstün olduğumu anladığınızda ise beni aşağılamaya çalışacaksınız. işte o zaman size gereken dersi vereceğim.

o iğrenç ve doğduğunuz günden beri, sizin gibi ezikler tarafından gereksiz yere pompalanmış egolarınızı söndüreceğim.

sizler, büyük acı çekeceksiniz. yarattığınız pisliğin farkına varacak ve azap içerisinde kavrulacaksınız.

dünyanın en şahane insanı olduğumu sorgulamanızın cezası çok büyük olacak !

2 yorum:

YilmzM. dedi ki...

bir düşünün lütfen.!!
herkesin sizinle aynı fikirde olması, sizin için hoş mu olurdu? bilmem ama gerçekten de ne kadar anlamsız olurdu. bok olarak tabir ettiğiniz insanlarda gerekli hemde fazlasıyla:)ama onlar sizin yazılarınıza ulaşamayacak hatta anlayamacak kadar gerzekler.

dünyanın en şahane insanı olduğunu zikreden birinin egoist olmadığını iddia eden varsa beri gelsin. kendini bi nimetten sayan şahsiyetler bendenizde alerji yapar fakat yazılarınız okunmaya değer hakkınızı vermek gerekir. ee.. ne demişler aptaldan da birşeyler öğrenebilmeli insan.

havlayankuzu dedi ki...

allpower,beri geldim ne olacak? Bir kere dünyanın en şahane insanını okumaya hakkın yok senin. Zira okuduğunu anlama yeteneğin olmadığı kurduğun cümlelerden belli.

Dünyanın en şahane insanı bile senin için bir şey yapamaz,(aslında yapar ama yapmamayı tercih edeceğinden hiç şüphem yok)

Hadi git artık ve gözlerinle bu kutsal sayfayı daha fazla kirletme.

Hadi kış,kış...

"sayfanın sonuna geldiniz. şimdi lütfen kabul edin : boksunuz."