hepiniz boksunuz. ben ise mükemmelim.

9 Aralık 2007 Pazar

anlamadığınız nedir ?

anlamadığınız o kadar çok şey var ki, hepsini yazmaya tahammül edemeyebilirim. zaten ben herşeyi yazsam da siz bir çoğunu yine anlayamayacaksınız.

bu yüzden sizin zeka seviyenize inerek basit iki kural hazırladım. bu kuralları kesinlikle unutmayın.

KURAL 1

söylediğim hiç bir şey sorgulanamaz. söylediğim bir şeyin yanlış olduğunu düşünüyorsanız hatalısınız. söylediğim her şey doğrudur.

KURAL 2

benim ile kıyaslandığında her şey anlamsızlaşır. kendinizi benimle kıyasladığınız anda ne kadar gereksiz ve boktan bir hayatınız olduğunu anlayıp intihar edebilirsiniz. bunu yapmayın. (her ne kadar sizin o iğrenç hayatınızı sonlandırmanız benim umurumda olmasa da boktan birinin hayatı için kendimi sıkıntıya sokamam.)

1 yorum:

mahallenin delisi dedi ki...

iyi de neyle kıyaslayacağız sizin "şahane" hayatınızla bizim "boktan" hayatımızı. şu 8 yazıda kıyaslayacak tek bir cümle bulamadım ben. eziğim galiba, ondan mı dersiniz?

"sayfanın sonuna geldiniz. şimdi lütfen kabul edin : boksunuz."