hepiniz boksunuz. ben ise mükemmelim.

13 Aralık 2007 Perşembe

nasıl oldu ?

biraz da geçmişimden bahsedeceğim. bir çoğunuz hakkımda saçma sapan varsayımlarda bulunmaya başladı bile.

dünyanın en şahane insanı olduğumu fark ettiğimde, tabi ki kendimi sorguladım. sadece aptallar sorgulamadan kabul eder. o yıllarda raflarda bulunan her psikiyatri, psikoloji ve fizyoloji kitabını okudum.

okuduklarım ışığında ben hasta değil, tam tersine insanoğlu için psikiyatrik açıdan bir kilometre taşıydım.

bu bilgiler ışığında devrin "büyük" psikiyatri profesörlerine görünmeye başladım. profesörler diyorum çünkü ortalama 2 seans sonra o büyük psikiyatrlar beni kabul etmek istemediler. hatta bir tanesi açıkca benimle olan seanslarından sonra kendisinin de bir seansa ihtiyaç duyduğunu itiraf etti.

oh, işte o an fark ettim. kendimi sorgulamam anlamsızdı. dünyanın en şahane insanıydım. o yıldan bu yıla kadar pek çok eser daha yazıldı, hiçbirinde benim içinde bulunduğum durumu anlatacak bir hastalık/sendrom/bulgu bulunamadı.

şimdilerde ise bu blog ile ikinci bir sorgulama dönemine girdim. ama bu sandığımdan çok daha basit ve yüzeysel olacak sanırım. çünkü az önce sevişemeyen bir oğlan çocuğu olduğum iddiası bile geldi. ne kadar acınası.

ah siz bok çuvalları ! en azından ne kadar aptal olduğunuzu fark etseniz...

Hiç yorum yok:

"sayfanın sonuna geldiniz. şimdi lütfen kabul edin : boksunuz."